Act! CRM-applicatiebeheer

Persoonlijk, vertrouwd en altijd bereikbaar

Verlengstuk van jouw organisatie

Met Act! CRM-applicatiebeheer kennen we jouw organisatie een vaste CRM-specialist toe die periodiek bij jou op locatie aanwezig is. Hierdoor kent hij jouw organisatie door en door en is het een vast gezicht waar je medewerkers ideeën of vragen kunnen aandragen.

Onze CRM-specialist die jouw CRM-omgeving beheert en de controle houdt? Die waar nodig adviseert rondom nieuwe mogelijkheden, verbeteringen, integraties en add-ons die zorgen voor een efficiëntere werkwijze en een hoger rendement?

Adviesgesprek aanvragen

Applicatiebeheer van Act! bij TendenZ

Wat doet Act! CRM-Applicatiebeheer zoal voor jou?

TendenZ is een Act! Diamond-partner die beschikt over gecertificeerde CRM-consultants die je kunnen bijstaan in alle facetten van CRM. Denk hierbij onder andere aan:

  • Aanmaken van velden, aanpassen lay-outs, aanmaken van rapportages, dashboards, sjablonen en verzorgen van imports.

  • Aanmaken van een Act! CRM- omgeving, met de daarbij benodigde Act! CRM add-ons en gebruikersprofielen, voor nieuwe werknemers.

  • Act! Marketing Automation inrichting, ondersteuning en training.

  • Power BI-kennis en -ondersteuning.

  • Zorgen dat alle updates en fixes rondom Act! CRM worden uitgevoerd.

  • Werkplekbegeleiding bij een nieuwe werknemer of bij bestaande werknemers.

  • Opstellen van procedures rondom de werkwijze binnen Act! CRM.

  • Een vast aanspreekpunt met kennis van zaken.

  • Periodiek op jouw kantoor aanwezig is voor vragen en ondersteuning.

“De samenwerking bevalt heel goed. We hebben te maken met kundige mensen, goed bereikbaar en gericht op het zo snel mogelijk verhelpen van eventuele problemen.”
Kan applicatiebeheer jou helpen?

Benieuwd hoe applicatiebeheer jou kan helpen?

Contact opnemen

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();