Werkbonnenportaal

Neem contact met ons op

Werkbonnenportaal

Je werkbon uitprinten, invullen, laten ondertekenen, inscannen, verwerken etc. Kortom, dit is erg tijdrovend.

Heb je hierbij dan wel eens gedacht aan het digitaliseren van je werkproces? Laat dan je werkbonnensysteem door TendenZ ontwikkelen.

Wij ontwikkelen een op maat gemaakt werkbonnensysteem, dat eventueel te koppelen is aan jouw bestaande bedrijfssoftware en/of boekhoudsysteem zoals ExactOnline of SnelStart.

Je kunt bij het maken van een werkbon onder andere denken aan:

  • Vastleggen van werktijd (ingeschat + werkelijk), reistijd
  • Vastleggen van gebruikte materialen en diensten, makkelijk te selecteren vanuit een door jou beheerde lijst
  • Laten ondertekenen door de klant met een pen of de vinger
  • Automatisch op de bon laten plaatsen van klantgegevens vanuit jouw eventueel gekoppelde CRM/ERP/boekhoudpakket óf een custom klantenbeheersysteem bij de applicatie in

Verder kun je op een makkelijke manier overzicht houden over alle werkbonnen met hun statussen, om de processen te bewaken.

Als je eenmaal een tijd met digitale werkbonnen hebt gewerkt, is er de mogelijkheid om rapportages te genereren die interessante inzichten kunnen geven over mogelijke optimalisaties binnen je bedrijfsproces. Je kunt denken aan 'Met welk product heb ik de meeste storingen?' Of de tijdsinschatting per opdracht t.o.v. de werkelijk bestede tijd.

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();