Je werkbon uitprinten, invullen, laten ondertekenen, inscannen, verwerken etc. Kortom, dit is erg tijdrovend.
Heb je hierbij dan wel eens gedacht aan het digitaliseren van je werkproces? Laat dan je werkbonnensysteem door TendenZ ontwikkelen.
Wij ontwikkelen een op maat gemaakt werkbonnensysteem, dat eventueel te koppelen is aan jouw bestaande bedrijfssoftware en/of boekhoudsysteem zoals ExactOnline of SnelStart.
Je kunt bij het maken van een werkbon onder andere denken aan:
Verder kun je op een makkelijke manier overzicht houden over alle werkbonnen met hun statussen, om de processen te bewaken.
Als je eenmaal een tijd met digitale werkbonnen hebt gewerkt, is er de mogelijkheid om rapportages te genereren die interessante inzichten kunnen geven over mogelijke optimalisaties binnen je bedrijfsproces. Je kunt denken aan 'Met welk product heb ik de meeste storingen?' Of de tijdsinschatting per opdracht t.o.v. de werkelijk bestede tijd.
Boost jouw bedrijfsprocessen met Act! CRM en Marketing Automation.
Probeer gratis©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.