Support

Bij ons kun je terecht voor vragen, installaties of advies rondom
Act! CRM & Marketing Automation.

Neem contact op

Bescherm jouw Act!-investering

TendenZ heeft voor haar relaties verschillende vormen van ondersteuning en service om ervoor te zorgen dat je snel door kunt werken wanneer er vragen zijn over de werking van Act!. Voor antwoorden op je vragen kun je ook veel informatie terugvinden in de Act!-Knowledgebase.

Iedere Act! CRM-oplossing wordt geleverd met standaard support. Echter voor gebruikers die te allen tijde willen worden geholpen door onze productspecialisten, hebben wij het Act! CRM Premium Care-programma. Voor slechts een klein bedrag per maand krijg je de beste bescherming voor je investering en heb je toegang tot exclusieve voordelen.

Neem contact op

Act! CRM helpdesk ondersteuning

Standaard

Gratis inbegrepen bij actieve Act! Premium-abonnementen!

  • Kennisbank
  • Zelfbedieningsportaal (handleidingen)
  • Trainingsvideo's
  • E-mailsupport





Gratis

Inbegrepen bij je Act!-abonnement

Premium Care

Ervaar VIP-service met functiebegeleiding per telefoon, kortingen en meer.

  • Toegang tot ons supportforum
  • Eerstelijns telefonische helpdesk
  • 'Tips en trucs'-e-mails
  • Ondersteuning op afstand
  • Geen voorrijkosten bij bezoeken op locatie
  • 10% korting op onze trainingen
  • 10% korting op onze Act! Integraties & addons

€ 3,-

Per gebruiker per maand

Verken de Act!-resources

TendenZ heeft voor haar relaties verschillende vormen van ondersteuning en service om ervoor te zorgen dat je snel door kunt werken wanneer er vragen zijn over de werking van Act! Daarbij wordt iedere Act! Premium-versie standaard geleverd met e-mailsupport. En mocht je nog sneller antwoord willen op je vragen, dan kun je ook veel informatie terugvinden in de Act!-Knowledgebase.

var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();