Ontgrendel het volledige potentieel van Act! met aangepaste tabellen waardoor gebruikers uitgebreide inzichten krijgen om gerichte verkoop- en marketingstrategieen te ontwikkelen, gepersonaliseerde klantervaringen te leveren en hun bedrijf naar een hoger niveau te tillen.
Selecteer de onderstaande vakjes om elk functiegebied in actie te zien.
Beheer alle belangrijke informatie over je bedrijf en klanten met tabellen die lijken op spreadsheets. Je kunt de gegevens op twee manieren bekijken: of je hebte een overzicht van alle gegevens tegelijk, of je zoomt in op specifieke details door de gegevens te filteren, groeperen en sorteren.
Creëer gerichte verkoopcampagnes die gebruikmaken van uitgebreide inzichten die zijn verzameld uit Act! Custom Tables: maak aangepaste groepen, wijs verkoopactiviteiten toe en rapporteer over verkoopbereik.
Krijg meer inzicht in klanten en lever uitzonderlijke klantervaringen door supportcontracten, serviceovereenkomsten en meer te koppelen aan individuele contactpersonen.
Voer gerichte geautomatiseerde marketingcampagnes uit voor groepen met Act! Marketing Automation - inbegrepen bij het Act! Premium abonnement.
Pas Act! Custom Tables aan om te voldoen aan de unieke behoeften van uw bedrijf. Ga aan de slag met 11 kant-en-klare, gebruiksvriendelijke branchesjablonen.
De meeste organisaties beheren hun bedrijf met een unieke mix van gegevens, die vaak zijn opgeslagen in meerdere systemen, waaronder spreadsheets.
Act! Custom Tables voegt spreadsheet-achtige tabellen en functionaliteit toe om gedetailleerde bedrijfsgegevens met klantgegevens rechtstreeks in Act! te onderhouden.
Belangrijkste kenmerken en voordelen:
Het beheren van bedrijfsgegevens in meerdere systemen heeft invloed op jouw efficiëntie, de nauwkeurigheid van jouw gegevens en jouw vermogen om snel te reageren op nieuwe kansen.
Met Custom Tables in Act! kun je gegevens op twee manieren analyseren: op een algeheel niveau om gerichte verkoop- en marketingstrategieën te ontwikkelen, of op het niveau van individuele klanten om persoonlijke ervaringen te bieden.
Belangrijkste kenmerken en voordelen:
Software aanpassen aan de unieke behoeften van een bedrijf kan kostbaar, tijdrovend en arbeidsintensief zijn.
Act! Custom Tables kunnen eenvoudig worden gemaakt en aangepast zonder dat er extra ontwikkelingsmiddelen nodig zijn. Custom Tables bevatten ook kant-en-klare branchesjablonen, zodat je direct aan de slag kunt.
Belangrijkste kenmerken en voordelen:
Bekijk de FAQ's over Custom Tables, de product tour video of kijk in de Act! kennisbank voor meer informatie.
Heb je vragen of wil je Custom Tables uitproberen met een gratis trial? Neem dan contact met ons op.
Boost jouw bedrijfsprocessen met Act! CRM en Marketing Automation.
Probeer gratis©2023 TendenZ BV
All rights reserved. Act!, and the Act! product and service names mentioned herein are registered trademarks or trademarks of ACT! LLC, or its affiliated entities. All other trademarks are property of their respective owners.