Cloud CRM kiezen

Met Cloud CRM heb je de mogelijkheid om altijd en overal op verschillende apparaten te werken. Act! CRM is daarbij volledig aanpasbaar aan het bedrijfsproces. Het is snel inzetbaar en je kan het geheel naar je wensen instellen.

Neem contact met on op

Act! als CRM in de cloud

Een belangrijke ontwikkeling is het toegankelijk maken van bedrijfsgegevens op een centrale plaats. Hierbij hoort het mobiel benaderen van deze gegevens door middel van smartphones en tablets. CRM software wordt steeds volwassener en toegankelijker voor het MKB. CRM systemen zijn tegenwoordig niet alleen maar geschikt voor grote organisaties, maar zeker ook voor MKB bedrijven en kleine verkoop- en managementteams. Act! CRM is een volwaardig CRM systeem dat overal en altijd te benaderen is, ongeacht het apparaat dat gebruikt wordt. Het kent een korte implementatietijd en je kan het als gebruiker zelf eenvoudig mee laten groeien met de organisatie.

Act! CRM producten

Wij helpen je graag met een CRM advies op maat. Onze CRM adviseurs helpen je graag bij het maken van de keuze voor het juiste Act! CRM pakket. Daarbij kan Act! CRM volledig worden aangepast aan de eisen en wensen (bedrijfsprocessen) van jouw organisatie. De software is ideaal voor het beheren van alle relatiegegevens, documenten, verkoopkansen, projecten, producten en meer. Met behulp van MS Office en Google integraties kan je werkprocessen verder structureren, waardoor je je klanten en alles binnen je organisatie nauwkeurig kunt volgen.

Voordelen van CRM in de cloud

Act! CRM is snel operationeel en zodanig gebruiksvriendelijk dat weerstanden worden geminimaliseerd. De acceptatie van gebruikers komt op het hoogst haalbare niveau. Wij bieden CRM in de cloud aan tegen zeer aantrekkelijke prijzen. Hierdoor verdien je de investering snel terug.

    Overige voordelen zijn:

    • Je systeem & data veilig op onze servers (beveiligd datacenter In Nederland)
    • Onderhoud, back-up en beheer door professionals
    • Relatiegegevens altijd en overal benaderbaar
    • Verkoopkansen

    Wij bieden je de vrijheid van flexibel werken. Dit betekent dat je medewerkers via een webbrowser, tablet, smartphone, laptop of pc altijd en overal toegang hebben tot de contactgegevens. Alles is mogelijk: e-mails versturen, het plannen van een afspraak en het maken van telefoonnotities. Via je eigen webbrowser kan je bovendien aanpassingen aan de database doen, zoals het toevoegen van extra velden of het maken van templates en rapportages.



    Altijd en overal werken met Cloud CRM

    Met Act! CRM werk je plaats-, tijd- en apparaat onafhankelijk. Overal heb je je informatie bij de hand: thuis, op kantoor, in het park en in het buitenland. Het enige wat je hoeft te doen is inloggen en je kan direct aan de slag. Je werkt waar en wanneer je maar wilt en dankzij ons professioneel datacenter heb je wereldwijd toegang tot al je informatie. Daarbij maakt het niet uit of je op de bank zit met je laptop of op kantoor achter de pc. Onze oplossingen ondersteunen alle mobiele apparaten, wat resulteert in meer flexibiliteit.

    Met een CRM in de cloud heb je geen hardware en software nodig

    Met Act! CRM in de cloud hoef je zelf geen hard- of software te installeren. De Act! omgeving draait op één van onze servers in ons beveiligde datacenter in Nederland. Dit is altijd en overal benaderbaar als je een internetverbinding beschikbaar hebt en mocht dit niet het geval zijn heb je mogelijkheid om een remote database te installeren (lokale installatie) die synchroniseert wanneer er weer een internetverbinding is (Hybride oplossing).

    Wij verzorgen de back-ups, installeren de nieuwste versies en dragen zorg voor het onderhoud op de server. 24 uur per dag en 7 dagen in de week is je Act! CRM omgeving beschikbaar. Wil je weten hoe deze voordelen in de praktijk werken? Vraag dan nu een gratis 30 dagen demo-account aan.

    Neem contact met ons op

    var Tawk_API=Tawk_API||{}, Tawk_LoadStart=new Date(); (function(){ var s1=document.createElement("script"),s0=document.getElementsByTagName("script")[0]; s1.async=true; s1.src='https://embed.tawk.to/593a4b5f4374a471e7c522fe/default'; s1.charset='UTF-8'; s1.setAttribute('crossorigin','*'); s0.parentNode.insertBefore(s1,s0); })();